loading...
آچار فرانسه ی دنیای وب
امیر کیانی بازدید : 15 چهارشنبه 06 شهریور 1392 نظرات (0)

 

به نام حضرت دوست       که هرچه داریم از اوست

بسم الله...

 

اولین پست... شاید این پست جرقه ی حرکت در مسیری بشه که در تمامی زندگی دوست داشتم درآن قدم بذارم اما شهامتش را هرگز پیدا نکردم. همیشه دوست داشتم اسم خودم رو زیر پست های یه سایت خبری در حوزه ی آی تی ببینم و اون توانایی درونیم رو پرورش بدم. هربار سنگی جلوی پام افتاد و خلاصه نتونستم پیش نیاز های لازم رو تا این لحظه فراهم کنم. بالاخره ساعت 21 روز چهارشنبه 6 شهریور تصمیم گرفتم از اینجا شروع کنم. شاید قدم اولم خیلی ضعیف تر از چیزی باشه که همیشه تو ذهنم داشتم!! ولی شاید هم نیاز بود اول از اینجا شروع کنم و کم کم به سمت پیشرفت قدم بردارم. به حول و قوه ی الهی از این لحظه سعی میکنم مقاله ها و ابزارها و همه چیزایی که میتونن آچاری برای بازکردن پیچ های مختلف زندگی روزمره به خصوص در حوزه ی آی تی باشن رو در این مجموعه جمع آوری کنم و در کنار پیگیری علائقم ، آچار فرانسه ای هم در اختیار دوستانم برای باز کردن انواع پیچ هاشون قرار بدم.

مقالاتی که در اختیار دوستان عزیزم قرار خواهم داد اکثرا ترجمه شده توسط خود بنده هستند و اگر مقاله ای خارج از تخصص بنده بود با ذکر منبع در اختیار عزیزان قرار خواهد گرفت!!

از مدیران سایت ها و وبلاگ ها هم تقاضامندم بدون ارائه لینک منبع مطالب را کپی برداری نفرمایند. هرگونه کپی خارج از این چارچوب پیگرد شرعی خواهد داشت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 290